Kisnyúl

Tolvaj szarka

2015. november 20. 21:56 - kisnyul77

Éktelen zörgés a teraszon. Kinézek: egy szarka cibálja az uzsonnászacskómban lapuló fahéjas csigát. Pici a konyhám, a hűtőm csurig, úgyhogy a reggeli készülődésben kipakoltam a mai kajámat a hidegre, hogy ne legyen útban, a jószág meg lecsapott rá, mint éhtyúk a takonyra. Marconán visszaragadtam tőle, aztán eltöprengtem, hogy a kissé megviselt péksütemény emberi fogyasztásra alkalmas-e? Vannak-e vonatkozó WHO regulák? Van-e pl. kergeszarkakór, és ha igen, terjed-e cseppfertőződés útján? Kóser-e még a szarka által megcincált fahéjas csiga? Végül győzött a csóró egyetemisták takarékos világszemlélete, és úgy döntöttem, hogy ha a szarkának elég jó volt az én tízóraim, akkor nekem is elég jó lesz az övé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnyulvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr778028394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása